Paintball Klasyczny

paintball warszawa

Nasz poligon charakteryzuje się 4 oddzielnymi polami do gry w jednym miejscu!

Pierwsze pole jest to typowy las, czyli drzewa krzaki przeszkody w 100% naturalne, fajny na początek na oswojenie się z rozgrywką

Kolejny teren jest to mały budynek (dwa poziomy) otoczony lasem z różnym nachyleniem terenu, z kilkoma bunkrami, idealny na szturm.

Trzeci teren jest to sztuczne pole wielkości boiska, na którym są zbudowane sztuczne przeszkody głównie z opon, desek, palet. Bardzo fajny teren na szybką rozgrywkę typu speedball

Ostatni teren jest to duży budynek (4 poziomy około 30-40 pomieszczeń na każdym z poziomów) są tam klatki schodowe, korytarze, ukryte przejścia itp. Fajny teren idealny do CQB. W razie potrzeby istnieje możliwość połączenia terenów w jeden wielki poligon, jednak zalecamy takie rozwiązanie przy większych grupach około 50-100 osób.

Dysponując 4 terenami do gry można zagrać naprawdę ogrom scenariuszy, począwszy od typowych Team DM, po bardziej zaawansowane jak rozbrajanie bomby (którą jako jedyni w Polsce dysponujemy. Bomba została stworzona specjalnie na nasze zamówienie.)

Jeśli mają Państwo pomysł na scenariusz, to jeśli będzie on bezpieczny to również możemy go rozegrać.

Nasi doświadczeni instruktorzy, nie tylko uczą bezpiecznej obsługi sprzętu, ale również animują gry tak aby były jeszcze bardziej ciekawe, korzystając przy tym obficie z petard, granatów dymnych i innej bezpiecznej pirotechniki. Jako jedna z nielicznych firm na rynku Warszawskim posiadamy ponad 12 letnie doświadczenie w organizacji imprez o charakterze militarnym.

 

Nasze propozycje scenariuszy:

2 flagi

2 zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każda ma swoją bazę, w której umieszczona jest flaga. Celem gry jest zdobycie flagi drużyny przeciwnej i przeniesienie jej do swojej bazy. Trafiony zawodnik kończy grę, jeśli niesie flagę zostawia ją w miejscu, w którym został wyeliminowany. Drużyna wygrywa, gdy w jej bazie znajdą się 2 flagi.
Czas trwania: ok 20 minut

1 flaga

2 zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każda ma swoją bazę, z której rozpoczyna grę. Na środku pola w widocznym miejscu umieszczona jest flaga. Celem gry jest zdobycie flagi i przeniesienie jej do bazy drużyny przeciwnej. Trafiony zawodnik kończy grę, jeśli niesie flagę zostawia ją w miejscu, w którym został wyeliminowany.
Czas trwania: ok 20 minut

Zdobycie flagi

2 zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każda ma swoją bazę, z której rozpoczyna grę. Mniej więcej na środku pola ukryta jest flaga. Celem gry jest odnalezienie flagi i przeniesienie jej do swojej bazy. Trafiony zawodnik kończy grę, jeśli niesie flagę zostawia ją w miejscu, w którym został wyeliminowany.
Czas trwania: ok 20 minut

Zasadzka

2 zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy. Jedna z drużyn ma 5 minut na ukrycie się i przygotowanie zasadzki na terenie pola. Druga drużyna musi znaleźć wszystkich członków drużyny przeciwnej i wyeliminować ich.
Czas trwania: ok 30 minut

Team Deathmatch

2 zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każda ma swoją bazę, z której rozpoczyna grę. Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich członków drużyny przeciwnej. Wygrywa drużyna, która zrobi to jako pierwsza.
Czas trwania: ok 20 minut

VIP

W grze biorą udział dwie drużyny terroryści oraz ochrona z VIP-em (uzbrojony). Celem ochrony jest przeprowadzenie nietrafionego VIP-a do ustalonego wcześniej punktu. Terroryści mają za zadanie go zestrzelić zanim dojdzie do celu.
Czas trwania: ok 20 minut

Szturm

Gra toczy się w budynku i w lesie. Terroryści okupują budynek, natomiast specgrupa jest ukryta w lesie. Zadaniem specgrupy jest wtargnięcie do budynku i wyeliminowanie wszystkich przeciwników. Gra kończy się jeżeli po upływie ustalonego czasu specgrupa nie opanuje budynku lub jeśli uda się wyeliminować wszystkich członków jednej z drużyn.
Czas trwania: ok 30 minut

Kryptonim: "Pan Młody"

Specjalny scenariusz do wykorzystania tylko podczas wieczorów kawalerskich. Więcej szczegółów u instruktorów podczas imprezy. Należy pytać tak, aby przyszły Pan Młody nie słyszał 🙂
Czas trwania: ok 30 minut

Podczas gry możemy dowolnie modyfikować scenariusze jak również rozgrywać zupełnie nowe, wymyślone przez Was.